Wyniki innych postępowań
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa studni nr 4 na ujęciu wody w miejscowości SłońskDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa studni nr 4 na ujęciu wody w miejscowości SłońskSzczegóły informacji
Budowa studni nr 4 na ujęciu wody w miejscowości Słońsk
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Gmina Słońsk
Finansowanie: Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Nr UZP: 760087-N-2020
Termin składania ofert / wniosków: 2020-12-16 10:00:00
Ogłoszono dnia: 2020-12-01 przez Tadeusz Tomasik
Treść:
Gmina Słońsk: BUDOWA STUDNI NR 4 NA UJĘCIU WODY W M. SŁOŃSK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskch na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Ogłoszenie nr 760087-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
1 z 17 2020-12-01, 12:48
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słońsk, krajowy numer identyfikacyjny 21096671100000, ul.
Sikorskiego 15 , 66-436 Słońsk, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. (095) 7572274, , e-mail
pakosmaria@poczta.fm, budownictwo@slonsk.pl, faks (095) 7572268.
Adres strony internetowej (URL): www.slonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
https:/bip.wrota.lubuskie.pl/ugslonsk/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
2 z 17 2020-12-01, 12:48
zamówienia
Tak
https:/bip.wrota.lubuskie.pl/ugslonsk/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nalezy złożyć w formie papierowej zgodnie z opisem w SIWZ
Adres:
Urząd Gminy w Słońsku ul. Sikorskiego 15 - sekretrariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
3 z 17 2020-12-01, 12:48
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA STUDNI NR 4 NA UJĘCIU
WODY W M. SŁOŃSK
Numer referencyjny: ZP.271.11.2020TT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Wykonanie odwiertu o gł.do 120 m, p.p.t - obudowa studni, rooty elektryczne wraz z
automatyką, podłączenie studni do istniejacego wodociagu wody surowej
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
71000000-8
45230000-8
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
4 z 17 2020-12-01, 12:48
71300000-1
45231000-5
45231300-8
71320000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
5 z 17 2020-12-01, 12:48
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł - pięćdziesiąt tysięcy zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej o
podobnym charakterze tj. wiercenie i budowa studni głębinowych o głębokości minimum 50 m
wraz z jej obudową i robotami towarzyszącymi. 1) Kierownik robót wiertniczych posiadający:
uprawnienia do kierowania robotami wiertniczymi wydane na podstawie art. 51 ust. 1 ustawy z
dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1064, 1339) lub na
podstawie przepisów wcześniej obowiązujących – uprawnienia kategorii VII – kierował robotami
przy studniach głebinowych na jednym zadaniu o gł. minimum 50 ,00 m. 2) Geolog nadzoru
posiadający: uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne
i górnicze ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1064, 1339) lub na podstawie przepisów wcześniej
obowiązujących, który nadzorował robotami przy studniach głebinowych na jednym zadaniu o gł.
minimum 50 ,00 m
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy
Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
6 z 17 2020-12-01, 12:48
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1
USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty
wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument
należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt 2, tj.: wykaz robót budowlanych
wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie– według wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają
jeden wspólny wykaz. wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia publicznego,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
7 z 17 2020-12-01, 12:48
stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają
jeden wspólny wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować. polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie
mniejszą niż 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2
USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 1
000,00 zł /słownie: piędziesiat tysięcy zł/ zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, Wadium Wykonawca
wnosi w jednej z kilku następujących formach: 1.1) pieniądzu; 1.2) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3) gwarancjach bankowych; 1.4) gwarancjach
ubezpieczeniowych; 1.5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). W przypadku
wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 76
8355 0009 0034 9877 2000 0020. Jako tytuł przelewu należy podać nazwę przedmiotu
zamówienia- Budowa studni nr 4 na ujęciu wody w m. Słońsk Za chwilę faktycznego wniesienia
wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na
rachunek bankowy Zamawiającego, W przypadku wniesienia wadium w pozostałych
dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby
Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (Oryginał poręczenia lub gwarancji można
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
8 z 17 2020-12-01, 12:48
dołączyć w jednej kopercie wraz z ofertą), Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki
zostały wystawione, gwarantować bezwarunkową zapłatę kwot w nich określonych, na pierwsze
pisemne wezwanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała jedna z poniższych
przesłanek: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1,
pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej, Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach
określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy .
Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. • Zamawiający
zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. • Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego
wniesienia żądano. • Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. • Zamawiający żąda ponownego wniesienia
wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi
wadium w terminie określonym przez zamawiającego. • Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym
było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. • Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co
powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. •
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została
wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
nie totyczy ; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
9 z 17 2020-12-01, 12:48
przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
10 z 17 2020-12-01, 12:48
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
11 z 17 2020-12-01, 12:48
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
12 z 17 2020-12-01, 12:48
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
13 z 17 2020-12-01, 12:48
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym
w ofercie. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia
zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz innych załącznikach. Wykonawcy,
składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Projekt
umowy - załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian
do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p. w stosunku do treści oferty. Wszelkie
zmiany wymagają zgody obu Stron i formy pisemnej - aneksu pod rygorem nieważności. Warunki
zmiany: • zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w
szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, • zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w
przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. • zmniejszenie wynagrodzenia w
przypadku niezrealizowania w pełni przedmiotu umowy, a także na podstawie protokołu konieczności
robót zaniechanych określającego zakres rzeczowo-finansowy robót zaniechanych lub
niewykonanych, • zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku konieczności zmiany sposobu
wykonania Przedmiotu Umowy ze względu na błędy w dokumentacji projektowej, które ujawniły się
w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, koniecznego do wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej – jeżeli ta zmiana ma wpływ na wysokość kosztów wykonania
Przedmiotu Umowy, • zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku konieczności wykonania prac
lub zastosowania materiałów nieobjętych opisem przedmiotu zamówienia ze względu na błędy w
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
14 z 17 2020-12-01, 12:48
dokumentacji projektowej, które ujawniły się w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, koniecznych do
wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej - jeżeli ta zmiana ma wpływ na
wysokość kosztów wykonania Przedmiotu Umowy. • jeżeli w trakcie realizacji prac zaistnieje
konieczność realizacji robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, Wykonawca
powinien dokonać wyceny tych robót za pomocą kosztorysu szczegółowego sporządzonego w oparciu
o czynniki cenotwórcze z kosztorysu ofertowego. Kosztorys na roboty dodatkowe Wykonawca
zobowiązany jest przedłożyć w celu sprawdzenia przez inspektora nadzoru i zaakceptowania go przez
Zamawiającego. • Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych etapów
możliwa jest w następujących przypadkach: złożenia przez Wykonawcę wniosku o skrócenie terminu
wykonania Przedmiotu Umowy, jeżeli skrócenie tego terminu nie wpłynie negatywnie na należyte
wykonanie Przedmiotu Umowy, wystąpienia działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym
zmiany przepisów i urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu
Umowy, przekroczenie terminów na wydanie odpowiednich decyzji, zezwoleń,
uzgodnień,przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez
środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty,wystąpienia działań i
zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia,w
przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiających prowadzenie robót
budowlanych np. huragan, gradobicie, ulewny deszcz, śnieg, mróz trwający dłużej niż 7 dni. Strona
powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia
drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu,w przypadku zmiany umowy
zawartej pomiędzy Zamawiającym a instytucją współfinansującą mającej wpływ na terminy realizacji
przedmiotu Umowy, przy czym zmiana taka może być zainicjowana wyłącznie przez Zamawiającego,
wykrycie błędów w dokumentacji projektowej, • zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu
Umowy możliwa jest w następujących przypadkach:wystąpienia konieczności realizowania
Przedmiotu Umowy w inny sposób niż zastosowany ze względu na zmianę obowiązującego
prawa,zastosowania nowych lub innych technologii, jeżeli zmiana jest korzystna z punktu widzenia
realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty
ponoszone przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy
bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy,wykrycie błędów w dokumentacji projektowej.
• W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 7 lit b-f termin wykonania
umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych
okoliczności lub czas niezbędny do usunięcia zaistniałych przeszkód. • Strony dopuszczają możliwość
zmiany Umowy w zakresie niedotyczącym istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty
Wykonawcy, a w szczególności: zmian redakcyjnych Umowy, zmian będących następstwem sukcesji
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
15 z 17 2020-12-01, 12:48
uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze
Stron,zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. • Dopuszczalna jest zmiana osób
wskazanych w ofercie na wniosek Wykonawcy z uwagi na istotne okoliczności, uniemożliwiające
realizację zamówienia przez te osoby. Warunkiem dokonania powyższej zmiany jest spełnienie
warunków postawionych na etapie postępowania przetargowego, a w przypadku Kierownika robót
wiertniczych i geologa legitymowanie się nie mniejszym doświadczeniem, niż wskazane w ofercie.
Akceptacja wniosku Wykonawcy nie jest obowiązkiem Zamawiającego i zastrzega on możliwość
nieudzielenia zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Oferty nalezy przygotować w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskch na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Ogłoszenie nr 760087-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
1 z 17 2020-12-01, 12:48
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słońsk, krajowy numer identyfikacyjny 21096671100000, ul.
Sikorskiego 15 , 66-436 Słońsk, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. (095) 7572274, , e-mail
pakosmaria@poczta.fm, budownictwo@slonsk.pl, faks (095) 7572268.
Adres strony internetowej (URL): www.slonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
https:/bip.wrota.lubuskie.pl/ugslonsk/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
2 z 17 2020-12-01, 12:48
zamówienia
Tak
https:/bip.wrota.lubuskie.pl/ugslonsk/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nalezy złożyć w formie papierowej zgodnie z opisem w SIWZ
Adres:
Urząd Gminy w Słońsku ul. Sikorskiego 15 - sekretrariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
3 z 17 2020-12-01, 12:48
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA STUDNI NR 4 NA UJĘCIU
WODY W M. SŁOŃSK
Numer referencyjny: ZP.271.11.2020TT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Wykonanie odwiertu o gł.do 120 m, p.p.t - obudowa studni, rooty elektryczne wraz z
automatyką, podłączenie studni do istniejacego wodociagu wody surowej
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
71000000-8
45230000-8
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
4 z 17 2020-12-01, 12:48
71300000-1
45231000-5
45231300-8
71320000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
5 z 17 2020-12-01, 12:48
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł - pięćdziesiąt tysięcy zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej o
podobnym charakterze tj. wiercenie i budowa studni głębinowych o głębokości minimum 50 m
wraz z jej obudową i robotami towarzyszącymi. 1) Kierownik robót wiertniczych posiadający:
uprawnienia do kierowania robotami wiertniczymi wydane na podstawie art. 51 ust. 1 ustawy z
dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1064, 1339) lub na
podstawie przepisów wcześniej obowiązujących – uprawnienia kategorii VII – kierował robotami
przy studniach głebinowych na jednym zadaniu o gł. minimum 50 ,00 m. 2) Geolog nadzoru
posiadający: uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne
i górnicze ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1064, 1339) lub na podstawie przepisów wcześniej
obowiązujących, który nadzorował robotami przy studniach głebinowych na jednym zadaniu o gł.
minimum 50 ,00 m
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy
Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
6 z 17 2020-12-01, 12:48
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1
USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty
wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument
należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt 2, tj.: wykaz robót budowlanych
wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie– według wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają
jeden wspólny wykaz. wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia publicznego,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
7 z 17 2020-12-01, 12:48
stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają
jeden wspólny wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować. polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie
mniejszą niż 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2
USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 1
000,00 zł /słownie: piędziesiat tysięcy zł/ zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, Wadium Wykonawca
wnosi w jednej z kilku następujących formach: 1.1) pieniądzu; 1.2) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3) gwarancjach bankowych; 1.4) gwarancjach
ubezpieczeniowych; 1.5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). W przypadku
wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 76
8355 0009 0034 9877 2000 0020. Jako tytuł przelewu należy podać nazwę przedmiotu
zamówienia- Budowa studni nr 4 na ujęciu wody w m. Słońsk Za chwilę faktycznego wniesienia
wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na
rachunek bankowy Zamawiającego, W przypadku wniesienia wadium w pozostałych
dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby
Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (Oryginał poręczenia lub gwarancji można
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
8 z 17 2020-12-01, 12:48
dołączyć w jednej kopercie wraz z ofertą), Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki
zostały wystawione, gwarantować bezwarunkową zapłatę kwot w nich określonych, na pierwsze
pisemne wezwanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała jedna z poniższych
przesłanek: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1,
pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej, Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach
określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy .
Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. • Zamawiający
zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. • Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego
wniesienia żądano. • Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. • Zamawiający żąda ponownego wniesienia
wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi
wadium w terminie określonym przez zamawiającego. • Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym
było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. • Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co
powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. •
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została
wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
nie totyczy ; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
9 z 17 2020-12-01, 12:48
przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
10 z 17 2020-12-01, 12:48
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
11 z 17 2020-12-01, 12:48
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
12 z 17 2020-12-01, 12:48
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
13 z 17 2020-12-01, 12:48
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym
w ofercie. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia
zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz innych załącznikach. Wykonawcy,
składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Projekt
umowy - załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian
do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p. w stosunku do treści oferty. Wszelkie
zmiany wymagają zgody obu Stron i formy pisemnej - aneksu pod rygorem nieważności. Warunki
zmiany: • zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w
szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, • zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w
przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. • zmniejszenie wynagrodzenia w
przypadku niezrealizowania w pełni przedmiotu umowy, a także na podstawie protokołu konieczności
robót zaniechanych określającego zakres rzeczowo-finansowy robót zaniechanych lub
niewykonanych, • zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku konieczności zmiany sposobu
wykonania Przedmiotu Umowy ze względu na błędy w dokumentacji projektowej, które ujawniły się
w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, koniecznego do wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej – jeżeli ta zmiana ma wpływ na wysokość kosztów wykonania
Przedmiotu Umowy, • zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku konieczności wykonania prac
lub zastosowania materiałów nieobjętych opisem przedmiotu zamówienia ze względu na błędy w
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
14 z 17 2020-12-01, 12:48
dokumentacji projektowej, które ujawniły się w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, koniecznych do
wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej - jeżeli ta zmiana ma wpływ na
wysokość kosztów wykonania Przedmiotu Umowy. • jeżeli w trakcie realizacji prac zaistnieje
konieczność realizacji robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, Wykonawca
powinien dokonać wyceny tych robót za pomocą kosztorysu szczegółowego sporządzonego w oparciu
o czynniki cenotwórcze z kosztorysu ofertowego. Kosztorys na roboty dodatkowe Wykonawca
zobowiązany jest przedłożyć w celu sprawdzenia przez inspektora nadzoru i zaakceptowania go przez
Zamawiającego. • Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych etapów
możliwa jest w następujących przypadkach: złożenia przez Wykonawcę wniosku o skrócenie terminu
wykonania Przedmiotu Umowy, jeżeli skrócenie tego terminu nie wpłynie negatywnie na należyte
wykonanie Przedmiotu Umowy, wystąpienia działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym
zmiany przepisów i urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu
Umowy, przekroczenie terminów na wydanie odpowiednich decyzji, zezwoleń,
uzgodnień,przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez
środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty,wystąpienia działań i
zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia,w
przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiających prowadzenie robót
budowlanych np. huragan, gradobicie, ulewny deszcz, śnieg, mróz trwający dłużej niż 7 dni. Strona
powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia
drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu,w przypadku zmiany umowy
zawartej pomiędzy Zamawiającym a instytucją współfinansującą mającej wpływ na terminy realizacji
przedmiotu Umowy, przy czym zmiana taka może być zainicjowana wyłącznie przez Zamawiającego,
wykrycie błędów w dokumentacji projektowej, • zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu
Umowy możliwa jest w następujących przypadkach:wystąpienia konieczności realizowania
Przedmiotu Umowy w inny sposób niż zastosowany ze względu na zmianę obowiązującego
prawa,zastosowania nowych lub innych technologii, jeżeli zmiana jest korzystna z punktu widzenia
realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty
ponoszone przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy
bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy,wykrycie błędów w dokumentacji projektowej.
• W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 7 lit b-f termin wykonania
umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych
okoliczności lub czas niezbędny do usunięcia zaistniałych przeszkód. • Strony dopuszczają możliwość
zmiany Umowy w zakresie niedotyczącym istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty
Wykonawcy, a w szczególności: zmian redakcyjnych Umowy, zmian będących następstwem sukcesji
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=589a3...
15 z 17 2020-12-01, 12:48
uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze
Stron,zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. • Dopuszczalna jest zmiana osób
wskazanych w ofercie na wniosek Wykonawcy z uwagi na istotne okoliczności, uniemożliwiające
realizację zamówienia przez te osoby. Warunkiem dokonania powyższej zmiany jest spełnienie
warunków postawionych na etapie postępowania przetargowego, a w przypadku Kierownika robót
wiertniczych i geologa legitymowanie się nie mniejszym doświadczeniem, niż wskazane w ofercie.
Akceptacja wniosku Wykonawcy nie jest obowiązkiem Zamawiającego i zastrzega on możliwość
nieudzielenia zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Oferty nalezy przygotować w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa studni nr 4 na ujęciu wody w miejscowości SłońskDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa studni nr 4 na ujęciu wody w miejscowości Słońsk
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Słońsk |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-12-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tadeusz Tomasik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-12-01 14:00:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Filipowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-12-01 14:04:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Filipowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-04 11:25:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1736 raz(y) |