ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Słońsku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. księgowości budżetowej

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Słońsku

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy w Słońsku

Data udostępnienia: 2021-09-16

Ogłoszono dnia: 2021-09-16

Termin składania dokumentów: 2021-09-28 14:00:00

Nr ogłoszenia: 9.2021

Zlecający: Wójt Gminy Słońsk

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie wyższe – preferowane o kierunku związanym z księgowością, administracją, ekonomią.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Preferowane doświadczenie zawodowe w księgowości lub administracji samorządowej lub publicznej.
  2. Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
  3. Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
  4. Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  5. Umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Dekretowanie i księgowanie dokumentów,
  2. Prowadzenie dziennika głównego JST i Urzędu Gminy,
  3. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowo-finansowego,
  4. Sporządzanie podstawowych raportów i zestawień do sprawozdań finansowych,
  5. Archiwizacja dokumentów,
  6. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej Urzędu Gminy,
  7. Przyjmowanie, wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie ewidencji pism wpływających do Urzędu Gminy,
  8. Prowadzenie bieżącej analizy wykorzystanych środków budżetowych w stosunku do planu oraz zgłaszanie Skarbnikowi wszelkich spostrzeżeń celem nie dopuszczenia do przekroczenia budżetu i naruszenia dyscypliny budżetowej,
  9. Dokonywanie comiesięcznej kontroli zgodności sald księgowych,
  10. Uzgadnianie salda wpływów opłat za odpady komunalne z pracownikiem merytorycznym ds. gospodarki odpadami,
  11. Uzgadnianie salda wpływów podatków lokalnych z pracownikiem merytorycznym ds. księgowości podatkowej,
  12. Sporządzanie pism dotyczących spraw finansowo-księgowych,
  13. Wyliczanie VAT na fakturach zakupowych na podstawie wskaźników i prewskaźników,
  14. Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy oraz Skarbnika Gminy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo/opcjonalnie niepełny wymiar czasu pracy.
  2. Umowa o pracę.
  3. Miejsce: Urząd Gminy w Słońsku, Referat Finansowy – Księgowy i Podatków; pomieszczenie pracy znajduje się na piętrze budynku, bez windy; wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej.
  4. Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
  5. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  6. Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
  7. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  8. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Słońsku.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) z uwzględnieniem doświadczenia zawodowego.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika z dnia 28 maja 1996r.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
  5. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
  6. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska pracy.
  9. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  10. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.  

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-09-28 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane  dokumenty  można  składać  w  terminie  do  dnia 28 września 2021r. do godziny 14.00
w sekretariacie Urzędu Gminy w Słońsku,  ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk z dopiskiem „Oferta pracy – nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej”. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk

VII. Informacje dodatkowe:

Gotowość do podjęcia pracy – październik 2021r.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w niniejszym formularzu, wniosku, podaniu i w celu w min określonym.   
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.  (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy:
-Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Słońsku jest Wójt Gminy Słońsk,  ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk, wojt@slonsk.pl
-Jeśli mają Państwo  pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych możecie Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: kontakt listowny na adres Administratora lub email: iod@itmediagroup.pl
-Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z  6 ust. 1 lit. a) i lit.c) RODO.
-Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu: wypełnienia obowiązków prawnych; wyłącznie w zakresie i celu określonym w powyższym wniosku, formularzu, podaniu.
-W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach o których mowa powyżej odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być: organy i podmioty uprawnione w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów obowiązującego prawa; inne podmioty, które na podstawie podpisanych stosownych umów przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
-Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa.
-W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu, w tym prawo do uzyskania kopii; prawo do żądania poprawiania, sprostowania; prawo do żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
-W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
-Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem złożenia i rozpatrzenia składanego wniosku, formularza, podania . Wniosek, formularz, podanie bez podanych danych osobowych nie zostanie rozpatrzony.
-Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą profilowane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Słońsk
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Sroka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-16 13:46:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Filipowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-16 13:53:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Filipowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-30 15:24:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1456 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony