ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Słońsku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Data udostępnienia: 2021-04-20

Ogłoszono dnia: 2021-04-20

Termin składania dokumentów: 2021-05-04 15:30:00

Nr ogłoszenia: 7.2021

Zlecający: Wójt Gminy Słońsk

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe i co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,
  2. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z art. 122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1876)
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  8. prawo jazdy kategorii „B”.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność planowania i organizacji pracy w zespole oraz kierowania pracą zespołu,
  2. znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
  3. znajomość przepisów prawa w zakresie: samorządu gminnego, finansów publicznych, prawa pracy, postępowania administracyjnego, pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
  4. umiejętność obsługi komputera (Windows, Office, Internet, poczta elektroniczna),
  5. komunikatywność, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność.
  6. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywana pracę, rzetelność i staranność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie działalnością Ośrodka Pomocy Społecznej w Słońsku oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
  2. realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej i innych wynikających z przepisów prawa, uchwał Rady Gminy Słońsk oraz zarządzeń wójta,
  3. wykonywanie uprawnień pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka
  4. sprawowanie nadzoru i koordynacja działalności poszczególnych komórek organizacyjnych oraz samodzielnych stanowisk,
  5. odpowiedzialność za majątek OPS,
  6. analizowanie i ocena zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenie z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,
  7. współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych,
  8. prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach objętych zakresem działania OPS w ramach posiadanych upoważnień,
  9. przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy dotyczących działania OPS,
  10. przygotowywanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania OPS,
  11. pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych,
  12. przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i głównym księgowym OPS,
  13. informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach,
  14. nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy służbowej, państwowej i zawodowej, o ochronie informacji niejawnych oraz obowiązującej polityki ochrony danych osobowych w Ośrodku przez podległych pracowników,
  15. wykonywanie zadań wynikających z kontroli zarządczej oraz prowadzenie nadzoru nad realizacją wniosków pokontrolnych,
  16. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Słońsk.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  2. Miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Słońsku, ul. Sikorskiego 10; pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej.
  3. Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
  4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie i częściowo w terenie.
  5. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. W przeważającej części dnia pracy praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
  6. Praca z dużym, stałym dopływem informacji.

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. dokumenty poświadczające wykształcenie, staż pracy oraz kwalifikacje,
  5. dokumenty poświadczające posiadanie innych umiejętności,
  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska,
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. klauzula o ochronie danych osobowych.
  10. wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-05-04 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słońsku” należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Słońsku, ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk w terminie do dnia 04.05.2021r.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy w Słońsku, ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach.
Pierwszy etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów.
Drugi etap – komisja konkursowa przeprowadza indywidualne rozmowy z kandydatami.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie drugiego etapu telefonicznie lub poprzez e-mail.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 95 757 22 71.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności niezbędnych na oferowanym stanowisku pracy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Słońsk
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Sroka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-20 10:56:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Filipowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-20 10:57:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wojciech Zimmerman
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-11 12:11:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2735 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony