Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7.2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Data udostępnienia: 2021-04-20
Ogłoszono dnia: 2021-04-20
Termin składania dokumentów: 2021-05-04 15:30:00
Nr ogłoszenia: 7.2021
Zlecający: Wójt Gminy Słońsk
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z art. 122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1876)
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- prawo jazdy kategorii „B”.
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność planowania i organizacji pracy w zespole oraz kierowania pracą zespołu,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: samorządu gminnego, finansów publicznych, prawa pracy, postępowania administracyjnego, pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- umiejętność obsługi komputera (Windows, Office, Internet, poczta elektroniczna),
- komunikatywność, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność.
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywana pracę, rzetelność i staranność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie działalnością Ośrodka Pomocy Społecznej w Słońsku oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
- realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej i innych wynikających z przepisów prawa, uchwał Rady Gminy Słońsk oraz zarządzeń wójta,
- wykonywanie uprawnień pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka
- sprawowanie nadzoru i koordynacja działalności poszczególnych komórek organizacyjnych oraz samodzielnych stanowisk,
- odpowiedzialność za majątek OPS,
- analizowanie i ocena zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenie z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,
- współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych,
- prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach objętych zakresem działania OPS w ramach posiadanych upoważnień,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy dotyczących działania OPS,
- przygotowywanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania OPS,
- pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych,
- przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i głównym księgowym OPS,
- informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach,
- nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy służbowej, państwowej i zawodowej, o ochronie informacji niejawnych oraz obowiązującej polityki ochrony danych osobowych w Ośrodku przez podległych pracowników,
- wykonywanie zadań wynikających z kontroli zarządczej oraz prowadzenie nadzoru nad realizacją wniosków pokontrolnych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Słońsk.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- Miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Słońsku, ul. Sikorskiego 10; pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej.
- Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie i częściowo w terenie.
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. W przeważającej części dnia pracy praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
- Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- dokumenty poświadczające wykształcenie, staż pracy oraz kwalifikacje,
- dokumenty poświadczające posiadanie innych umiejętności,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- klauzula o ochronie danych osobowych.
- wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-05-04 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słońsku” należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Słońsku, ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk w terminie do dnia 04.05.2021r.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy w Słońsku, ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach.
Pierwszy etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów.
Drugi etap – komisja konkursowa przeprowadza indywidualne rozmowy z kandydatami.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie drugiego etapu telefonicznie lub poprzez e-mail.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 95 757 22 71.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności niezbędnych na oferowanym stanowisku pracy.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Słońsk |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-04-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Sroka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-04-20 10:56:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Filipowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-04-20 10:57:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Wojciech Zimmerman |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-11 12:11:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2735 raz(y) |